FANDOM

Madoka Kaname
Madoka Kaname
Madoka
Japońskie imię 鹿目 まどか (Kaname Madoka)
Wiek 15 lat
Dubbing Japoński - Aoi Yuuki
Angielski - Christine Marie Cabanos
Włoski - Joy Saltarelli
Hiszpański - Carmen Ambrós
Broń Łuk
Doświadczenie Zależne od osi czasu; zazwyczaj niewielkie lub zaawansowane
Magiczna moc Bardzo silna
Kolor Klejnotu Duszy Bladoróżowy

Madoka Kaname jest główną i tytułową bohaterką anime, mangi i trzech filmów pod wspólnym tytułem Puella Magi Madoka Magica.

WyglądEdytuj

Madoka ma bladoróżowe włosy, które zazwyczaj są związane czerwonymi wstążkami w dwa kucyki. Jej oczy mają nieco jaskrawszy kolor niż włosy. Zarówno w mandze, jak i w anime, zawsze jest ubrana w mundurek szkolny, który składa się z beżowej koszuli, bardzo krótkiej spódnicy w kratę oraz białych zakolanówek.

Jako czarodziejkaEdytuj

Strój Madoki jako czarodziejki jest nieco dziecinny - utrzymany jest w różowo-białej kolorystyce, a ozdobiony jest wieloma falbankami i kokardkami różnego kształtu i wielkości.

Madoka jako boginiEdytuj

Pod koniec serii, kiedy Madoka staje się boginią, jej wygląd diametralnie się zmienia - jej oczy są złote, a włosy nie zmieniają koloru, ale osiągają niewyobrażalną długość. Madoka nadal nosi dwa kucyki, ale są one związane białymi kokardami. Bogini Madoka jest ubrana w długą, falbaniastą białą sukienkę oraz zakłada białe rękawiczki.

CharakterEdytuj

Madoka jest bardzo przyjacielską dziewczyną, niekiedy nieśmiałą. Stara się patrzyć na wszystko pozytywnie. Jak sama powiedziała, przyjaciele i rodzina są dla niej bardzo ważni. Jest życzliwa wobec Homury, mimo że ta zdaje się nie pałać do niej sympatią. Wydaje się być nieco dziecinna, jednak pozory mylą - podejmuje bardzo dojrzałe i odpowiedzialne decyzje.

ŻyczenieEdytuj

Ze względu na zmieniającą się oś czasu, życzenie, które zmieniało Madokę w czarodziejkę, również się zmienia. Zawsze życzenie Madoki wynikało z jej dobroci. Kyubey w zamian za przemianę dziewczyny w czarodziejkę miał:

  • uratować kota, który umarł na jej oczach w pierwszej osi czasu
  • uratować Homurę przed Nocą Walpurgii w czwartej osi czasu
  • uratować Sayakę w nowej osi czasu, w The Different Story
  • uratować wszystkie czarodziejki, jeszcze zanim zmieniły się w wiedźmy, w przedostatniej osi czasu, zanim narodził się "Nowy Świat"

Klejnot DuszyEdytuj

Klejnot Duszy Madoki jest bladoróżowy.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki